Elektroninės deklaravimo sistemos pagalba
Dokumentų teikimo el. būdu sutartis juridiniams asmenims
Kam reikalinga elektroninio deklaravimo sutartis?
Kuriam laikui sudaroma dokumentų teikimo el. būdu sutartis?
Norint sudaryti sutartį elektroniniu būdu, reikia:
prisijungti prie EDS asmenį identifikuoti leidžiančiu būdu (pvz., per internetinę bankininkystę arba naudojant kvalifikuotą elektroninio parašo sertifikatą).
susipažinti su sutartimi ir patvirtinti savo sutikimą laikytis sutarties sąlygų.
Jūsų naršyklėje Flash rodymo priemonės yra neįdiegtos arba išjungtos.
Norint sudaryti sutartį raštu, reikia:
Sutartis gali būti keičiama:
Kokie reikalavimai taikomi juridinio asmens vadovui arba jam prilygintam asmeniui, norinčiam Dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartį pasirašyti elektroniniu parašu?
Kokius veiksmus reikia atlikti EDS, norint pasirašyti sutartį elektroniniu parašu?
Nuo kokio momento Dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartis, pasirašyta elektroniniu parašu, laikoma sudaryta?
Per kiek laiko Valstybinė mokesčių inspekcija el. parašu pasirašo Dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartį?
Kokiu būdu EDS vartotojas informuojamas, kai Valstybinė mokesčių inspekcija pasirašo arba atmeta mokesčių mokėtojo sutartį?
Kokios teisės bus suteiktos EDS vartotojui, pasirašiusiam mokesčių mokėtojo (juridinio asmens) Dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartį elektroniniu parašu?
Jei mokesčių mokėtojas nori pakeisti Dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutarties priede nurodytus duomenis, ar sutarties priedas turi būti pasirašomas elektroniniu parašu?
Kodėl jungiantis prie EDS prašoma atnaujinti dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartį?
Duomenys yra konfidencialūs.