Elektroninės deklaravimo sistemos pagalba
Naudinga informacija EDS naudotojams
Kokie dokumentų teikimo elektroniniu būdu privalumai?
Galite pildyti ir teikti dokumentus bet kuriuo paros metu;
Jums nereikia vykti į Valstybinę mokesčių inspekciją ir teikti dokumento atspausdinto popieriuje;
Gaunate patogias dokumentų pildymo ir tikrinimo priemones bei galimybę pildyti dokumentus tiesiogiai portale („on line“);
Operatyviai gaunate informaciją apie dokumento klaidas;
Pateikę teisingai užpildytą dokumentą elektroniniu būdu, Jūs galėsite greičiau atlikti kitas administracines procedūras (pvz., gauti pažymą apie atsiskaitymą su biudžetu, susigrąžinti mokesčio permoką ir pan.).
Jūsų naršyklėje Flash rodymo priemonės yra neįdiegtos arba išjungtos.
Kaip tapti registruotu EDS naudotoju?
Norint sudaryti sutartį elektroniniu būdu, reikia:
Norint sudaryti sutartį raštu, reikia:
Sutartis gali būti keičiama:
Kas gali elektroniniu būdu pateikti juridinio asmens deklaracijas arba kitus dokumentus
Kodėl patogu suteikti EDS naudotojų administravimo teises?
Ar gali asmuo sužinoti kokios teisės jam yra suteiktos?
Kuriam laikui sudaroma dokumentų teikimo el. būdu sutartis?
Į kurį elektroninio pašto adresą yra siunčiami pranešimai?
Kam reikalinga elektroninio deklaravimo sutartis?
Ar gali EDS naudotojas nurodyti kelis elektroninio pašto adresus?
Duomenys yra konfidencialūs.