|
-
Naudotojų teisių administravimas
-
Teisių administravimas
Administratoriaus teises turintis EDS vartotojas turi galimybę administruoti kitų vartotojų teises mokesčių mokėtojo atžvilgiu.
Kaip suteikiamos administratoriaus teisės?
Vartotojų administratoriaus teisės suteikiamos nuo 2010 m. liepos 30 d., pasirašius Dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartį (toliau – Sutartis):
Visi pakeitimai fiksuojami atitinkamame Sutarties priede.
Kaip administruoti teises?
Pasirinkite skyrių „Mano informacija“ ⇒ „Sutartys“ ir spauskite „Administruoti įgaliotų asmenų teises“:
Atsivėrus vartotojų paieškos langui, jame reikia įvesti vartotojo, kuriam norima priskirti ar pakeisti teises, vardą, pavardę bei asmens kodą:
Norint tęsti, paieškos rezultatų lange reikia spausti „Suteikti teises“:
Teisių administravimo lange nustatomos vartotojui suteikiamos teisės ir atstovavimo laikotarpis (nekeičiant nustatymų, jis lygus 1 metams nuo priedo patvirtinimo dienos):
Vartotojui teisės parenkamos iškrentančiame meniu:
„Jokių“ – teisės atlikti nurodytus veiksmus vartotojui nesuteikiamos;
„Visas“ – suteikiamos neribotos teisės atlikti nurodytus veiksmus;
„Tik nurodytas“ – vartotojui suteikiamos teisės atlikti nurodytus veiksmus tik su tam tikromis dokumentų formomis. Pasirinkus šią opciją, teisių administravimo lange aktyvuojamas mygtukas „Formų sąrašas“, kuriame pateikiamas formų, kurių atžvilgiu galima nustatyti tam tikras teises, sąrašas. Pasirinkus formas, su kuriomis vartotojui suteikiama teisė atlikti numatytus veiksmus, spaudžiamas mygtukas „Saugoti“:
Vartotojas grąžinamas į teisių administravimo langą. Atlikus veiksmus, spaudžiama „Tvirtinti priedą“.
Jūsų naršyklėje Flash rodymo priemonės yra neįdiegtos arba išjungtos.
-
Sutartis gali būti keičiama:
-
Kodėl jungiantis prie EDS prašoma atnaujinti dokumentų teikimo elektroniniu būdu sutartį?
|
|
|
|