|
Apie formų teikimą»Formų teikimo būdai»
Užpildytų formų persiuntimas
»Sertifikato deklaravimas
|
|
Sertifikato deklaravimas
Elektroninio parašo kvalifikuotą sertifikatą turite deklaruoti, jeigu norėsite:
- Valstybinei mokesčių inspekcijai savo vardu teikti dokumentus, pasirašytus elektroniniu parašu;
- prisijungti prie Elektroninės deklaravimo sistemos naudojantis elektroninio parašo kvalifikuotu sertifikatu.
Dokumentus, teikiamus už atstovaujamus asmenis, pasirašyti deklaruotu el. parašu galėsite tik tada, kai Jūsų atstovaujami fiziniai ar juridiniai asmenys suteiks Jums el. dokumentų pasirašymo teisę (2010 m. liepos 21 d. Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos viršininko įsakymu Nr. VA-83 patvirtintose Dokumentų teikimo elektroniniu būdu taisyklėse nustatyta tvarka).
Per Elektroninio deklaravimo sistemą teikiamų dokumentų pasirašymo elektroniniu parašu tvarką bei elektroninio parašo sudarymo ir tikrinimo reikalavimus nustato:
- Elektroniniu parašu pasirašyto kompiuterio skaitomo elektroninio dokumento specifikacija MDOC-V1.0,
- Kompiuterio skaitomų elektroninių dokumentų kvalifikuoto elektroninio parašo taisyklės.
|
|
Elektroninio parašo kvalifikuoto sertifikato deklaracija
|
|
Pareiškiu, kad saugus elektroninis parašas, kuriuo pasirašyta ši paraiška, yra patvirtintas
man išduotu kvalifikuotu elektroniniu sertifikatu. Prašau šio kvalifikuoto elektroninio
sertifikato santrauką naudoti autentifikuojant mane jungiantis prie Valstybinės
mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos EDS portalo
autorizuotos srities, tikrinant mano pasirašytus elektroninius dokumentus. Patvirtinu,
kad šioje paraiškoje nurodyti mano asmens duomenys yra teisingi ir tai patvirtinu
pasirašydamas šiuo elektroniniu parašu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|